Den 17. juni inviterede menighedsrådet til vandretur i tre af Holbøl Sogns skove. Hele 64 deltagere havde taget imod invitationen og fik en oplevelsesrig eftermiddag i naturen. 🌿

Skovfoged Kenni Lunding Mikkelsen fra Skovdyrkerne fortalte levende om skovenes historie og beplantning, mens H.C. Jørgensen gav et spændende indblik i fangelejren fra 1. verdenskrig, som lå i skoven ved Hokkerupvej.

Vejret var med os – lunt, skyet med lidt sol og kun ganske få regndråber. ☁️🌤️

Efter turen blev der budt på sandwich og drikkevarer. 🥪☕

Med gode fortællinger, grønne omgivelser og hyggeligt samvær blev det en dag, der vil blive husket – og som meget vel kan gentages om et par år. 🌿☀️

Holbøl Menighedsråd